اتهام شورشيان سوری به ايران +عکس

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

اتهام شورشيان سوری به ايران +عکس

اتهام شورشيان سوری به ايران +عکس

نام و آوازه موشک ايراني فجر5 پس از جنگ هشت روزه غزه در همه منطقه خاورميانه پيچيده است، موشکي با وزني معادل 900 کيلو و سر جنگي 170 کيلويي که 94 کيلوگرم مواد منفجره درون خود دارد.

به گزارش مشرق، فرود آمدن اين موشک‌ها بر تل‌آويو و قدس غربي يکي از مهمترين دلايل پايان جنگ هشت روزه بود – هر چند برخي اين مساله را هم سناريويي بيش نمي‌دانند که در گزارش ديگري به آن پرداخته خواهد شد- اما اينکه شورشيان سوريه که حتي الفباي نظامي‌گري را نمي‌دانند، سعي در آن دارند تا اعلام کنند که موشک‌هايي که در سوريه به آن دست يافته‌اند، موشک فجر5 ايراني است.

منابع سوري اخيراً موفق شدند در حمله به يکي از مراکز شورشيان در استان ادلب، موشک‌هاي 122م کاتيوشا را به دست آورند که با نام صقر5 توسط مصر توليد مي‌شود. هنوز مشخص نيست که آيا دولت مصر خود اين موشک‌ها را در اختيار شورشيان قرار داده است و يا اينکه کشور سومي – مانند قطر و يا ترکيه – اين موشک‌ها را خريداري و در اختيار شورشيان قرار داده‌اند.

 

 

موشک صقر5

انتشار يک کليپ ويدئويي در يوتيوب يکي از شورشيان سوري را نشان مي‌دهد که يک موشک صقر5 را در بغل دارد و مي‌گويد آن را از يکي از پايگا‌ه‌هاي ارتش در نزديکي معره النعمان به دست آورده‌اند. وي که مشخص است سواد چنداني ندارد، براي آنکه ايران را به تامين سلاح براي دولت سوريه متهم کند – در حالي که دوست سوريه خود يکي از سازندگان سلاح است و نيازي به وارد کردن چنين مهماتي نيست- اعلام مي‌کند که موشک صقر5 ساخت ايران است و براي سرکوب مردم سوريه به اين کشور فرستاده شده است.

به گزارش ایران آباد، با جستجويي اندک در اينترنت به خوبي مي‌توان کشور سازنده موشک صقر5 را پيدا کرد. ارتش مصر طيف وسيعي از سلاح‌هاي مورد نياز به خصوص در حوزه انفرادي و جمعي را مي‌سازد و در شرکت صنعتي صقر که زير مجموعه هئيت عربي سازندگان است، اين موشک توليد مي‌شود.

 

موشک صقر5

 

بي‌سوادي و عدم اطلاع شورشيان از نوع کاربرد سلاح‌هاي ارسال شده براي آنها تاکنون موجب مرگ ده‌ها نفر از آنها شده است و کشور ارسال کننده موشک کاتيوشاي 122م البته به آنها نگفته که موشک فجر5 ايران دستکم ده برابر اين وزن دارد، سه برابر طول و بردي نيز چهار برابري دارد؛ هر چه هست اين روزها همه کشورهاي مخالف مقاومت و طرفدار رژيم صهيونيستي دست به دست هم داده‌اند تا نظام سوريه را سرنگون کنند، حالا هر کدام در حد توان خود به اين مساله کمک مي‌کنند.




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  جمعه 25 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:29  توسط فرزاد